Mutiara Kata



My Musicas Song...

Memandangkan saya rasa agak serabut apabila setiap kali buka blog, maka berbunyilah 'Musicas' yang saya letakkan di blog saya ni dengan lagu yang entah apa-apa... (walaupun lagu tu saya sendiri yg letak dan saya minat lagu-lagu tu...) bising

Jadi saya bercadang untuk menutup 'Musicas' tersebut untuk menjaga ketenteraman pemilik blog (saya) dan pengunjung yang datang ke blog saya. Walau bagaimana pun, bagi sesiapa yang minat lagu-lagu yang saya letakkan di 'Musicas' saya nih, anda boleh men'download'nya dibawah ini... fs25

fs14 Klik pada tajuk lagu untuk mendownload ya... fs14

fs20fs20fs20
Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

1 Kata Pelawat:

suezen said...

wah...lagu2:)

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top