Mutiara Kata



Budak Muar Resepi (New Blog)

Assalamualaikum...

Ribuan Terima Kasih saya ucapkan kepada rakan-rakan blog lain yang sudi singgah dan baca posting yang saya keluarkan sepanjang saya ber'blog' ini. Terima Kasih juga kepada rakan-rakan yang sudi men'sign GuestBook saya yang berada di blog ini... peace


Setelah bertungkus-lumus selama lebih kurang 3 hari, akhirnya berjaya juga saya menyiapkan 1 lagi Web Blog saya iaitu 'Budak Muar Resepi'. Blog kali ini saya buat untuk menyimpan segala jenis resepi yang pernah saya masak, dimana resepi yang sebenar mungkin ada yang saya dapat dari Web Resepi yang lain. Setelah mencuba dan ternyata resepi itu menjadi & sedap, barulah saya letakkan resepi itu didalam 'Budak Muar Resepi' bagi rujukan saya dan rujukan anda juga... Insya'Allah...



'Budak Muar Resepi' ini pada mulanya ingin saya lahirkan di 'Wordpress.com'. Tetapi disebabkan kurang mahir dalam penggunaan, dan 'function yang kurang best', akhirnya saya lahirkan juga 'Budak Muar Resepi' ini di Blogspot juga...

Jadi bagi sesiapa yang suka memasak atau mempunyai HOBI MEMASAK seperti saya, bolehlah menjenguk web blog 'Budak Muar Resepi' ini. Buat masa ni, ada 2 resepi yang dah saya keluarkan iaitu resepi MEE BANDUNG MUAR dan CHICKEN CHOP.
Akhir sekali,
Selamat Menziarah dan Selamat Mencuba resepi yang ada ya... tanduk
Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

0 Kata Pelawat:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top