Mutiara Kata



My First Award...





Alhamdulillah...
Saya baru jer siap ubahsuai blog saya ni, dah dapat Award... menari
Terima Kasih kepada saudara Daus yang sudi hadiahkan Award ni pada saya...
Semoga Award yang diberi ini dapat memberikan saya semangat utk terus ber'blog'... peluk

Ok, Ini jawapan bagi soalan-soalan yang diberikan untuk memiliki Award dari Saudara Daus.


Kenapa suka datang ke DausCoret Blog?
- Datang mencari tutorial yang boleh digunakan untuk mencantikkan blog disamping melawat blog orang lain untuk mencari ilham..
senyum

Adakah korang suka award ni?
- Alhamdulillah, suka...
kenyit

Apa korang panggil shoutbox "aku"(daus)
?
- Kotak Tembak? sengihnampakgigi

Adakah korang baca keseluruhan coretan atau hanya separuh?
- Tengok topik. Kalau menarik, baca sampai habis..

Passkan/share dengan 3 atau lebih bloggers kegemaran anda.
- Anyway, saya baru lagi dalam ber'blog' nih... Masih belum ramai kawan.. Walau bagaimana pun, saya akan kongsikan Award ni dengan rakan online dan rakan yang pernah melawat blog saya, iaitu:
Buat satu posting mengenai award ni, boleh x?
- Menarik!. Saya kasi
star star star bintang...

Sekian, Arigato... babai Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

0 Kata Pelawat:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top