Mutiara Kata



Jom Main Game Berbentuk Islamic

Memandangkan saya sudah lama tidak menjenguk web ILuvIslam, jadi semalam saya mengambil kesempatan untuk menjenguk laman web tersebut bagi mencari ilmu yang bermanfaat. Semasa melayari laman web ILuvIslam ini, saya tertarik dengan game yang terdapat dalam laman web ini. Walaupun ianya masih dalam peringkat percubaan (trial version), tapi bagi saya ianya cukup bermanfaat untuk sesiapa yang ingin me'refresh' balik pengetahuan dalam Asas-asas Islam.



Jadi kepada sesiapa yang ingin mencuba bermain dengan game ini, anda bolehlah melayarinya di sini...
[ Asas-Asas Islam ]

Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

0 Kata Pelawat:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top