Mutiara Kata



Award Dari K. Anil Wanina & K. Along Arman



Award pertama ni saya dapat dari blog Kak Anil Wanina. Terima Kasih kepada Kak Anil Wanina kerana memberi kebenaran saya mengambil award blog yang comel dan cute ni....love

Ok, award yang kedua ni pula, saya dapat dari blog Kak Along Arman. Terima Kasih juga kepada Along yang sudi berikan award ni kepada rakan-rakan yang rajin 'lepak' kat blog dia. Walau bagaimana pun, award ni adalah award bersyarat, jadi kenalah penuhkan syarat untuk ambil award ni...ngantuk

Rules

1.Copy image (award).



2. Tulis sebarang komen pasal penghantar ni
~ Ok, disebabkan saya ambil award ni dari Along, jadi saya cerita pasal Along lah yerk. Along Arman yang saya kenal adalah seorang yang tidak kedekut ilmu. Jadi jika ada sesiapa yang ingin meminta tunjuk ajar mengenai blogspot dan serba sedikit mengenai wordpress, boleh la melawat blog Along Arman atau berhubung dengannya di YM yerk... ok.. tu jerr...

3. Kasi kat mana-mana blogger
~ Seperti Along, saya juga nak berikan kedua-dua award ni pada sesiapa yang pernah menjejakkan diri di blog 'strange Girl Stories' ni... Juga kepada sesiapa yang pernah meninggalkan jejak di 'Guestbook' saya... Terimalah award ni sebagai tanda penghargaan dari saya...

Terima Kasih...

kuge03

Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

0 Kata Pelawat:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top