Mutiara Kata



Award Oh Award...

Terima Kasih kepada Zirah Salim dan Daus yang sudi berikan Award kepada saya. Walau bagaimana pun, saya mohon maaf kerana belum sempat menyiar dan menjawab soalan utk award tersebut. Memandangkan saya perlu bertolak ke KL sebentar lagi, kesibukan saya beberapa hari yng lepas, dan laptop saya yg mengalami kerosakan, jadi saya terpaksa menumpang komputer orang lain, dan mencuri masa untuk saya meng'update' blog ini...

Insya'Allah, saya akan siarkan award yg diberikan pada hari Rabu ini, (lepas balik dr KL). ya...

Maafkan saya sekali lagi... Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

0 Kata Pelawat:

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top