Mutiara Kata



Tag Dari Eibu Junes...

Firstly nak minta maaf sebab lambat jawab tag yang Eibu Junes beri nih... Dan terima kasih juga saya ucapkan kepada mereka yang sudi menjadi follower blog saya yang tak seberapa nih. Buat masa ni saya masih lagi belum bekerja... sedih betul... Kebanyakan rakan-rakan yang lain dah pun bekerja dan menyambung pelajaran... Semoga success dalam menjalani hidup saya ucapkan kepada rakan-rakan semua...

Laptop Asus kesayangan saya dah pun berfungsi dengan baik tanpa perlu claim warantee di Low Yat. Abang yang betulkan. Katanya BIOS laptop saya ter'delete'... jadi dia install BIOS semula... Tapi sayangnya, saya sendiri masih belum ada budget untuk ambil semula laptop saya dirumah abang di Ampang... hai, sadis... sadis... Jadi untuk check email, check facebook dan nak update blog ni pun, saya masih perlu menumpang komputer kakak saya...

Oklah, apa-apa pun, biar saya jawab 'tag' dari Eibu Junes ni dulu...

1. Nama timangan/family
= Maksu, Majaya, Adik beso...

2. Anda seorang yang
= Suka berjalan/bersiar-siar, suka shoot gambar, suka kumpul resepi... hehe...

3. Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa
= Istimewa adalah maksud bagi nama saya... Iaitu 'NUR MAZAYA' bermaksud, 'Cahaya Keistimewaan'... Bila orang dengar nama nih, orang akan kata nama ni Unik!
= Ada beberapa orang yang istimewa dihati saya. Mereka adalah orang-orang yang biasa saya sedekahkan Al-Fatihah dan saya doakan kesejahteraan hidupnya... Walaupun ada diantara mereka adalah orang yang pernah melukakan hati saya dan membenci diri saya... Kenapa? KERANA SAYA SAYANG MEREKA...

4. Lagu kesukaan sekarang
= McFly- To Close For Comfort } Suka dengan muzik lagu ni...
= The Tick- Berlari Ke Awan } Suka lirik lagu nih... Untuk pengetahuan, pemain drum kump. The Tick ni adalah bekas rakan sekelas saya semasa saya di MIAT.

5. Warna kegemaran
= Biru, kuning, hitam dan putih...

6. Benda wajib dalam handbag
= Handphone
= Wallet
= Pen
= Buku note kecil
= Lips Ice
= Bedak Silkygirl

7. Kali terakhir menangis?
= Beberapa hari lepas... Kenapa? Rahsia... hehe..

8. Tag ramai2 rakan anda
= Kepada sesiapa yang nak jawab tag nih, dengan segala hormatnya dipersilakan... hehe...

Ok, itu saja untuk entry kali nih...

Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

2 Kata Pelawat:

AkuroSan said...

Sekadar mencuba komen utk template baru...
; D

AkuroSan said...

cuba lagi sekali... haha..
: P

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top