Mutiara Kata



Award Dari Eibu Junes & Post Terakhir saya?


Lama dah blog ni tak ber'update, sebab saya buzy dengan blog baru saya di wordpress.org sekarang nih. Kepada anda semua yang rajin menyinggah di blog ini, dengan rasa berbesar hatinya saya menjemput kamu semua untuk menjengah blog baru saya di Wordpress.org iaitu, 'Another Strange Girl Stories'. Ada kemungkinan blog ini akan jarang ber'update. Jadi untuk mengetahui apa-apa berita terbaru mengenai diri saya, kamu bolehlah mengetahuinya dengan melayari 'Another Strange Girl Stories'.

Walau bagaimana pun, blog 'Strange Girl Stories' ini tidak akan saya tinggalkan begitu sahaja. Pantauan dari masa-kesemasa masih juga dilakukan. Jadi kamu masih boleh memberi komen, membuat 'Exchange Link', dan menegur saya di 'shoutbox'. Ada kemungkinan, saya akan tinggalkan segala tutorial untuk menggunakan blogspot di sini untuk rujukan saya dan anda semua dimasa akan datang. Manakala posting yang lain-lainnya, akan saya buat di blog Wordpress.org. Selain itu, jika ada sesiapa yang mahu men'tag' atau memberi 'award' kepada saya, kamu masih boleh berbuat demikian. Hanya beritahu saya melalui 'shoutbox', dan saya akan ambil award dan soalan 'tag' di blog kamu dan posting kan ia diblog ini.

Oklah, dibawah ini ada Award yang saya dapat dari Eibu Junes. Maaflah sebab lambat buat posting untuk Award nih.


Apa pun, terima kasihlah sebab sudi beri Award nih pada saya.
Dibawah ini adalah insan-insan terpilih yang saya rasakan sesuai untuk menerima award ini.

http://hawanim.blogspot.com/
http://amirmujahid91.blogspot.com/
http://anamuslimat.blogspot.com/
http://munneechan.blogspot.com/

Sekian sahaja untuk posting kali ini... Blog Widget by LinkWithin

Untuk pengetahuan pengunjung, Blog ini tidak lagi aktif dan saya sudah pun berpindah ke Blog Wordpress.org. Terima Kasih diatas sokongan anda sebelum ini.
Sudi-sudilah mengujungi Blog Wordpress saya di sini...
ANOTHER STRANGE GIRL STORIES

6 Kata Pelawat:

Anep™ said...

tahniah..dh ade blog baru..

AkuroSan said...

Anep: terima kasih...

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu datang lepak blog gua.Rilek rilek.

Chow.

zue said...

Award apa tu?

Blogger said...

Do you realize there's a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive attraction for you buried inside his heart?

That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, look after and protect you with all his heart...

12 Words That Fuel A Man's Desire Instinct

This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to try better than ever before to do his best at looking after your relationship.

Matter of fact, fueling this powerful instinct is so essential to achieving the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

...You will immediately notice him open his soul and mind for you in a way he haven't expressed before and he'll distinguish you as the one and only woman in the world who has ever truly attracted him.

Blogger said...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

Over 160,000 women and men are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to burn 1-2lbs every night as they sleep.

It is easy and works on everybody.

This is how to do it yourself:

1) Hold a clear glass and fill it with water half the way

2) Now use this weight losing hack

you'll be 1-2lbs skinnier when you wake up!

Post a Comment

Terima Kasih, kerana sudi berbicara di sini...





Blog Widget by LinkWithin
 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Edited By AkuroSan | Kontes Review Klinik Cinta | Contest SEO Eridy | Best View: Firefox | Top